کیت آماده المنتور

راهنمای نصب کیت آماده المنتور

کیت آماده المنتور یا Template Kits مفهومی نوین در طراحی وبسایت است که المنتور، یک افزونه معروف وردپرس، ارائه کرده است. کیت آماده المنتور که با استفاده از پوسته‌ساز المنتور طراحی شده‌اند، شامل اجزای مختلفی از وبسایت مانند سربرگ، پاورقی، صفحه اصلی، برگه خدمات، تماس با ما، درباره ما و غیره هستند.

تمامی این صفحات با استفاده از المنتور طراحی شده‌اند و به صورت یک بسته یا کیت ارائه می‌شوند. عموماً این کیت‌ها حاوی حداقل 10 برگه مختلف هستند، به گونه‌ای که شما بدون نیاز به نصب یک قالب وردپرس خاص، فقط با استفاده از قالب‌های رایگان مانند Hello Elementor و افزونه المنتور، می‌توانید وبسایت خود را راه اندازی کنید.

از امروز، در فروشگاه لیمو وردپرس ، بخشی به نام “کیت‌ آماده المنتور” راه‌اندازی شده است و در ادامه، نحوه نصب و استفاده از این کیت‌ها را به شما توضیح خواهیم داد.

آنچه در این مقاله می خوانید:

نحوه نصب کیت آماده المنتور

برای استفاده از کیت آماده المنتور، ابتدا باید افزونه جانبی به نام Template Kit – Import را از مخزن وردپرس نصب کنید. سپس می‌توانید به راحتی از این کیت‌های زیبا و آماده استفاده کرده و وبسایتی منحصر به فرد بسازید.

نحوه نصب کیت آماده المنتور

بعد از نصب و فعالسازی افزونه، از تب ابزار ها در پیشخوان وردپرس می توانید روی گزینه Template Kit کلیک کنید.

Template Kit

در صفحه باز شده، روی دکمه Upload Template Kit (Zip File) کلیک کرده و فایل زیپ کیت آماده را آپلود کنید.

Upload Template Kit

بعد از آپلود کیت آماده، به لیست قالب های شما اضافه می شود.

لیست قالب ها

روی قالب نصب شده کلیک کرده و به قالب ها منتقل شوید. در اینجا می توانید روی هر برگه کلیک کرده و نمای کلی قالب را مشاهده کنید. با کلیک بر روی دکمه Import Template، قالب مورد در بخش قالب های ذخیره شده المنتور قرار میگیرد.

 

درج قالب ها

اگر مشکلی در هنگام درج این قالب ها دارید، از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

logo limo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب:
جستجو کردن